Forget you

Hej jobbig dag, hej^^
Har haft huvudvärk hela dagen. Köppte en tändare som sen börja läcka och sen tjuta som fan. Slängde den, vågade inte gå runt med den haha^^
Har ätit thai som smakade urselt och har blivit snuvig...

Nu ska jag ta och se på lite avsnitt av roliga serier och sen blire tv.
Chips står framme och colan sjunger "Åh drick mig Eddie så du blir glad, drick mig därför varje dag. Du är finast som dricker miiiiiiiiiig... Kanske beror det på att du e gay"
Ska ta slut på dens lidande nu, mohaha :D

Btw har ändrat låten till Idol om jag nu ska sjunga, forget you<3


Glee version, den bästa<3

Kommentarer
Postat av: Natta

Åh vad kul, att du kanske ska söka till Idol! =) Om du är bra på att sjunga tycker jag verkligen att du ska söka, det är ju en jättebra chans att bli upptäckt i så fall! :)

Krya på dig om du fortfarande mår dåligt.

2011-03-24 @ 22:00:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0