haha vilken natt...

Det börja ju bra igår va ;)
Lina glömde sitt lägg hemma så jag och hon kom inte in (ville inte lämna henne). Så vi satte oss på donken och väntade på att hennes kompis skulle komma med det^^
Sen när vi väl kom in så drack jag 2 drinkar (hade redan druckit 3 innan) och 12 shots!
Asså jag stör mig för jag blir inte full bara lite stimsig ^^
Jag kommer ihåg allt och jag mådde inte dåligt. Inte som Lina :p
hahaha...
Sen sov jag, Nanna och Frida i en bäddsoffa som var den obekvämaste säng jag legat i!!!!

Men mycket mysig kväll, natt :D
Men måste fixa 2 dagars arbete just nu så ha det gött :)
Puss...

Kommentarer
Postat av: Calle

mkt där dude ;)

2011-03-11 @ 21:43:13
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0