Jag orkar inte, hahaha

Hahahahaha jag dör hahahaha
Vilken morgon!!!
Allt har vart perfekt denna morgon!
Solen lyser och jag är uberglad^^

Allt tack vare solen och en kille på bussen.
Det satt en ful sak bredvid mig på bussen som tog upp körkortsboken.
När han bläddrade fram till den sidan han skulle läsa på så somnade han.
Han vakna upp några minuter senare och bläddrade vidare. Sen somna han igen.
Dregglet bara flöt om honom, hahaha...
Jag började så klart skratta inombords.
Sen vakna han upp och bläddrade vidare igen utan att ha kollat på dem sidor han skulle läsa innan han somna.
Sen somna han igen!!! hahaha, jag dog inombords av skratt!!!
Sen när vi kom till kungälvs busstation så vakna han och sa jättehögt damn!
hahaha..

Jag är glad idag, hoppas ni är det med<3

Kommentarer
Postat av: Tomellinor

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-12-09 @ 07:39:42
URL: http://tomellinor.blogmentions.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0