Så blev världen en gaskammare

Godmorgon

Jag har nu väldigt stressat schema, mycket som ska göras och här ligger man sjuk och känner att man aldrig kommer hinna alla de saker som måste göras.
Jag har prov på måndag och jag får jätteont i huvudet av att läsa just nu.
Känns som om jag blivit drabbad av Japan-gasen...
Nee men jag får smått panik för jag ska läsa på om alla religonerna till på fredag och det är hur många sidor som helst, panik panik panik!!!
Aja, det går säkert bra...
Eftersom google finns så är det bara att kopiera och läsa på svaren och inte hela religonsboken^^
Ska ta och leta fram svaren om samhällskunskapen oxå^^

Så tjingtjong bom i kalsong på er :D

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha, ajjemensan det gör den! :)

Vå får se efter den ikväll :)



Krya på dig :)

2011-03-26 @ 13:21:23
URL: http://nataliehenriksson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0