Så säger man i Tizvistan

Ghhfb, hkkla
Hej hej^^

Sitter hemma nu, nee det gör jag inte alls! Jag ligger!
För jag har nu fått tillbaka täcke och madrass från tvättmaskinen otto :)
Så nu har jag en nybäddad bädd och typ somnar i den ju fort jag lägger mig i den :D
Kommer Nisse och spyr igen ska han få träffa sin mamma i himlen! Det ska gudarna veta!
Nee ush vad hemskt men får hoppas han inte gör om det :)

Ska ta och äta nu och sen blire en liten stund med Enya och yoga<3
Behöver sova oxå för mina ögon gör jätteont :(
Så raaafittimi på er :D


Jag idag :) 4 lager varianten = <3
Allt är från JC förutom tjockis tröjan som är från Ullared och skorna som är från Min Sko :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg outfit, fast du är alltid snygg

2011-03-29 @ 21:14:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0