Som en tavla

Idag så ställde jag upp för Lina genom att vara med henne för att träffa en...
Sen gick vi runt i stan tills vi satte oss ner och typ dog av den pinsamma tystnaden som uppstod lite då och då ;)
Men det var mysigt :D

Sen drog jag hem och somnade^^
Så nu är jag vaken och mamma ska snart köra iväg för att inhandla räkor. Det blir nämligen räksmörgås till middag idag och fredagsmys<3

Och därmed har en tavla målats idag. För jag ser dagen som en tom tavla när man vaknar och när man sen lägger sig på kvällen så har dagen blivit en tavla. Idag blev det dock en egotavla för jag tyckte jag var så snygg!
Älskar sådana dagar då man känner sig snygg och fräsch ut, just love it :)

Men ska göra annat nu så puss haj..

 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0