VILKEN DAG

Harregud vad bra den här dagen blev ändå :D
När skolan var slut så åkte jag och Lina till gbg för att möta Carl och Andreas :D
3 bögar och en tjej, awsome^^
Jag köppte mig en kostym som var asnygg!
Sen gick vi i affärer, åt och skrattade väldigt mycket hela tiden :D
Det var verkligen skönt att få hänga med folk som mig och söta Lina^^

Det var dock tråkigt att säga farväl eftersom Carl bor i stockholm...
Men det var kul så länge det varade

Sen kom jag hem kl 8, kändes ju bra :p
Så nu ska jag se Big Brother och sen sova
Natti natti<3


Passar den ;)
För jag älskar den^^
(dock så ska jag ju ha en vit skjorta, slips, duk och skor till^^)

Kommentarer
Postat av: calle

tur att du inte la upp någon äcklig bild på mig :P men kavajen passar dig :D

2011-03-01 @ 21:32:13
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0