12 points goes to...

Eftersom det är mindre än ett dygn kvar tills Eurovision Song Contest 2011 (finalen) börjar så måste jag ju säga vad jag tycker. Och därför kommer min personliga lista här för topp 5. Denna har jag gjort efter det att jag sett alla bidrag "live" och dem jag gillade innan blev antingen sämre eller bättre..
Sen kommer det än topp 3 på dem jag tror kommer fajtas om första plats. Dock skulle jag hellre vilja ha min topp 5 i topp 5 men det vet jag att det inte kommer hända... 


Topp 5 (min topp 5 om jag fick bestämma)


1. Min favorit i tävlingen, Finland

2. Sköna Lena tävlar för Tyskland i år igen, heja heja

3. Eric var grym! Vi får väl hoppas det går bra :)


4. Bosnien = love i år

5. Storbritanien = underbart

Topp 3 (vinnarkandidater)


Frankrike, Irland och Azerbaijan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finland är bääääääääääst!

2011-05-14 @ 11:45:04
Postat av: Emelia the only one

I can love England!!! I do love England!!!

2011-05-14 @ 19:55:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0