Fantastisk dag, ooohh

Det har vart en kanonis dag idag!!!
Hade en uppgift på första lektionen att kolla ut något som sticker ut i en butik. Så jag och Lina gick till maxi där vi startade med att mata en haltande anka^^
När vi hade gjort uppgiften så slutade vi och gick för att börja ta modebilder :)
Vi ska nämligen ha 3 modebilder var tills imorgon och jag och Lina jobbar ju bäst ihop för vi tar kort på varandra :)
Vill bara säga att man ska då inte vara rädd för att byta om offentligt när man ska vara modell...
Vi fick byta om 3 gånger haha :D
Det blev massa skratt och glada minnen
Sen gick vi för att äta fika på ett café och när jag beställde paj så fick jag "sås med paj"
Hus som helst så är jag nu hemma och snart börjar eurovision då jag kommer heja som faaeen på Sverige :D
En mega bra dag och om ni inte fattat något så kommer här bilder :D







Min vackra fotograf, Lina Ekstrand


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så söt Eddie :D



Du får hjälpa mig göra en blogg :)

Så kan jag ha dig som modell där inne ;)



Tycker om dig eddie :D

My BFF :D <3

2011-05-12 @ 20:04:18
Postat av: ^Emelie^

snygg du är!!!

2011-05-13 @ 06:12:08
Postat av: Caroline

Kan ju säga att stackars ankan var ju kvar där igår också. :P

2011-05-14 @ 10:21:48
URL: http://johannacaroline.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0