Gud banka ner mig med en spade

Livet leker inte just nu..
Har fått plugg varje dag tills jag slutar, stora arbeten som skulle kunna ta livet av vem som helst
Jag pallar inte mera och jag får smått panik. Jag är stressad as hell!!!
Har suttit uppe hela natten och gjort en rapport men nu fick jag veta att jag ska göra om den...
Mycket aggresion men jag antar att det är så det kommer vara fram till den dagen då jag springer ut i friheten!
Aldrig att jag ska plugga mer, aldrig!!!

Därför bloggas det inte mycket även om jag är tillbaka
Allt på grund för allt plugg...

Men ha det så bra för jag måste jobba vidare :(

 

 
Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ge dom va dom tål katten ! På dom bara :D

2011-05-05 @ 11:39:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0