Jorden går under...

Det har ju varit ett stort ämne att prata om dem senaste veckorna
Att någon har förutspått enligt bibeln att Jorden går under idag!
Och jag gör detta inlägget för att jag tycker det låter helt stört men ändå vill man va på den säkra sidan^^
Måste ju få skriva hejdå om det nu blir så hahaha :)

Jag tror verkligen inte på att Jorden går under idag, bara skitsnack allt ihop...
Tror maya-indianerna kan förutspå bättre än bibeln som jag verkligen inte tror på!
Den som skrev bibeln var ett skämt i mina ögon :)

Men det hade ändå varit roligt om världen gick under idag för va fasiken, då har man upplevt det med och jag har ju ändå inget annat planerat förutom studenten och resan ;)
Så bring it on :D

Hejdå^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0