PANIK

Hej och hallå alla där ute..
Igår så paja min dator, skärmen spräcktes och jag fick panik och mådde verkligen illa
Det var helt sjukt vad allt snurrade...
Jag fick därför sätta mig med datorn som gav ifrån sig ett ljud som brummade till huvudvärk!
Men jag fick sitta hela dagen igår och överföra 6000 bilder och andra filer till min stora dator som knappt funkar...
Dock kommer jag att få betala en självrisk på 1000 kr och det känns förjävligt :(
Så om det inte kommer upp några inlägg så är det pga det :)
Dock vill jag säga tack till 40 st av er läsare som faktiskt kollar in bloggen även när den är halvdöd...
Förlorat över 700 läsare så är ganska nedstämd... men men sånt e livet^^

Jag måste i alla fall dra för att hitta på något, att inte ha en dator är jättejobbigt :( Och speciellt när man inte har en webcam :(


min lilla skoldator till höger^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0