Topp 5 i eurovision song contest



Eftersom hela veckan kommer handla om bara 1 sak så måste jag ju skriva vilka jag tror kommer vara topp 5 i eurovision song contest 2011 :)
Jag kommer verkligen se på den första semifinalen som går av stapeln ikväll kl 9 på ettan.
Jag vill se Norge gå vidare^^
Och sen på torsdag samma tid så är det dags för Eric Saade och Sverige^^
Nummer 8 har vi då och jag hoppas innerligt att vi kommer till finalen på lördag :D
Dock tror jag inte vi kommer klara oss bra i finalen, tror inte ens vi kommer topp 10
Men här kommer dem jag tror kommer hamla topp 5 på lördag i finalen
Dock brukar jag ha fel så man hoppas ju att Sverige klarar sig bra :D


1. Ungern


2. Norge

3. Ryssland

4. Tyskland


5. Finland

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker nästan samma :)

2011-05-10 @ 14:47:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0