dagens wtf!!!?!!!

startar med denna komentaren:


Denna har jag gjort till den som skrev det här:

Anonym om Dagen:

Du ser ut som Krillebooi!
Med andra ord du ser ut som en bögprostituerad!
Jävla stockholmare, ska bränna sönder din stad!!!

Asså jag skrattar ihjäl mig till den här kommentaren!
För det första jag bor inte ens i Stockholm, hahaha.
För det andra så ser jag absolut inte ut som krillebooi! hahaha.
Sen så är jag inte någon bögprostituerad, hahaha
alla säger ju att krillebooi är det, men hallå vrf i helvete skulle jag vara det, hahaha
barnsligt!


Undrar vad den som skrev kommentaren har för hjärna, hahaha.

Lr ni kanske tycker jag ser ut som krillebooi, hahaha




Ibland undrar jag hur det kan finnas sådana sjuka människor, haha.
Men bränn upp stockholm så blir vi av med dem största bloggarna så man har någon chans i bloggvärlden, hahaha. Bara skämta!

Vad tycker ni om detta? hahaha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är inte lik Krillebooi... Fattar inte hur någon kan komma men något sånt, asso jag menar, det är ju iaf inte så man vill spy när man ser honom :S

2010-01-21 @ 07:59:48
URL: http://iderman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0