me today

Johan  ([email protected]) om Hiss & Diss:

Vad fan är detta igentligen! Jag är borta i 2 dagar och det börjar hagla dumma kommentarer om mig.
Asså tror ni att jag viil bli ett fan av Eddie när vi ändå är jättebra vänner?
Det är ju bara sjukt. Jag och Eddie har en sak gemensamt och då börjar alla snacka skit.
Jag har ett jobb att göra och hinner inte vara inne på facebook. Men Eddies blogg ligger på mitt företag så det är självklart att jag läser hans blogg då.
Sen tycker jag som dig Eddie, hon Lisa värkar ju vara dum i huvudet som ger sig på andra.
Eddie jag älskar kläderna så mycket som du lagt upp att jag själv har beställt några från kill avdelningen. Saknar dig<333

håller med!


där här är jag idag <3


 
oredigerad som många av er vill ha!

Kommentarer
Postat av: Addiebooi

Du verkar tjata väldigt mycket om den där Johan, men om han nu är modell...kan du inte bara lägga upp en bild på honom (måste ju finnas många, right?) så att dom som tjatar om honom kan hålla käften. Så slipper vi se dig whina om att han faktiskt finns...



2010-01-16 @ 20:53:59
URL: http://addiebooi.blogg.se/
Postat av: Fritjoff the one and only

Way to go Eddie <3

Läst massa dumma kommentarer till dej, vill bara att du ska veta att jag stöttar dig igenom allt och så :)<3

2010-01-16 @ 21:22:59
Postat av: Anonym

Jaaa, lägg upp bild på modellen Johan!



Eller juste, han finns ju inte :( snyft

2010-01-17 @ 13:44:19
Postat av: Lisa

sry, glömde skriva mitt namn på den, det var jag, LISA DERMAN som skrev den kommentaren över! :*

2010-01-17 @ 15:24:24
URL: http://iderman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0