Svar på tal!!!

Idag så var det jävligt varmt måste jag säga och vi chillade i skolan!
Btw, jag har fått mitt väntade IG i engelska B.
Så nu behöver jag inte gå på engelska mer^^
Sen så var det så varmt att jag och Frida gick in på maxi efter att vi slutat och vi köppte lite godis^^

Sen så åkte jag till mötet med JC Sweden. Det var najs!!!
Det jag skulle prata om var att dem hade frågat mig när jag var i deras butik om jag kunde bestämma sommarens och höstens mode. Jag blev jätteglad över detta och jag sa till dem allt som kommer till sommaren och hösten. Så nu ska svenska JC fixa det jag och 2 tjejer sa. Ja det var två mode tjejer där oxå...
Men coolt att dem valde mig^^ Ack så fick man inte betalt men kommer få lite saker hemskickat till hösten, så lovely!! Men jag får inte säga något om modet utan kollektionen kommer till sen sommaren/hösten..


Nu sitter jag här och har fått 2 kommentarer från Amir! Gaybloggaren. Fettot. Bajsnyllet amir!!
Jag la inte ut den 1 för den har jag anmält och kan därför inte lägga upp den.
Men det här har han skickat mig: 



Amir om the winner!:
Han är lika dålig som du är på att blogga!
Om du kallar mig fet, vad är inte du då? Ett sklett!
Du kan då inte ha många läsare för du syns ju aldrig i din fula gröna blogg. Färgen är gräslig!
Och det är inte jobbigt att blogga, det verkar som du är jävligt lat av dig. Men men jag är rik och det är inte du. Och jag är snygg, något du inte är!

Liksom hallå! För det första jag är inte dålig på att blogga! Alla ni som tycker det, skaffa själv en blogg så ska vi se hur länge ni orkar blogga!
Bara för att jag inte tjänar 20000kr  och har skitmånga läsare men jag bloggar för att jag gillar det!
Och sen så är du Amir lika fet som en ammande gris! Och du kan inte banta för du suger på det!!
Sen så föddes jag smal men man ser ju inte benkotorna så jag kan ju inte säga att jag är ett skelett som du nu felstavat^^ Och det är ingen som klagat över färgen på min blogg. Jag gillar färgen för den är mysig och man blir glad över den? Och jag syns visst men jag vet att det finns idioter överallt och lägger inte ut vad som helst!
Sen tycker jag att jag inte är lat för jag lägger ca 3 timmar på bloggen varje dag!
Och vet du Amir, jag skiter fullständigt i om du är "rik", du är ful och fet och då vinner ju jag^^
Och vem har du jämfört dig med när du säger att du är snygg?? finns det någon fulare??


Aja, nu ska jag läsa och äta min choklad och cola och bara ta det lungt, puss på er<3


fulaste grisen i stockholm!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0